Saturday, October 23, 2010

♥ 一句话 ♥

一句话,
那句话,
仿佛一直在我的脑海里徘徊...
可能,
我不是被珍惜的那一位。
可能,
我就是那么的不重要。
我弱掉了,
竟然被一句话影响了我。
消失一下吧,
让我静一静,
好吗?
> <
往往,
东西由不得我来做决定,
只能接受命运的安排。
一切顺其自然?
是酱吗?
不 !
自然不来了...
其实,
在咱们的心里,
彼此都懂,
偏偏,
咱们都不敢去面对它,
事实的它..

阿咪说,
人,长大了
要懂得独立,
什么事情都应该自己做决定,自己解决
而不是像个孩子那样,
在一旁埋怨。
不过,
试问,
我长大了吗?
为什么我找不到出路?
为什么就是解决不了问题?
为什么?!
:'(

刚才,
去看了朋友的部落格,
惊讶的发现,
他们终于在一起了,
真心的祝福你们。
真的 !!
我好羡慕你,
你没白白的等待,
你的坚持是对的,
最终,
你的梦想实现了!!
顿时,
我会觉得自己很弱,
我好像不能像你那样坚持到底,
无法像你那么的执着,
我,
弱吧?
唉~


It's like catching lighting the chances of finding, someone like YOU !
Everytimes when i was looking at YOU, my heart loves the view.
I thought nothing can keep us apart, BUT ...
I am standing here & all i want is to be over there.
Why did i let myself believe,MIRACLES would happen ??
DREAMS,were only meant for sleeping,
WISHES on a star just don't come true.
cause now even i can tell that i confused my feelings with the TRUTH.
Our distance is like you were floating while i was falling. O.O




No comments:

Post a Comment