Thursday, August 19, 2010

♥ LOVE In Disguise ♥



jz bac from the movie.
''LOVE IN DISGUISE'' 
creator,director & actor - -> LEE HOM 
wowww !!
DOUBLE thumbs up for this movie !! ;))
really NICE !!

i pay attention soo much on it !!
since i want to watch it for a long time ady.
finally i watched it !! 
happieeeeeeeeeeeee ;))
thxxx MR.JSON for the accompany.
v'r sitting at the couple seat,
although v'r not couple.
swt ==lll
v'r BROTHER !!
 :-)
as what i expected,
i cried when watching for this movie,
soo touching !!
MR..
euu kapsiaooo nehx.
keep looking at me,
samo..
still says ''paisehh, i leave my tissue inside the car''
grrrrr ~
piakkk seiii euuu !!
==
mmm..
long time no Cccc,
euu changed a lott.
handsome joooor.
=]
not BAD ! xD
have a nice chit-chat wif euu 2nite !!
^^


蝴蝶擦几次眼睛 再学会飞行 

夜空洒满了星星 但即刻会落地

我飞行 但你坠落之际

很靠近 爱听见呼吸 

对不起 我却没捉紧你 

你不知道我为什么离开你

我坚持不能说放任你哭泣

你的泪滴像倾盆大雨 

碎落满地 在心里清晰

你不知道我为什么狠下心

还悬在你看不见那高空里 

多的事 你不知道的事




每当男主角唱起这首歌,
我就会滴泪..
真的很感动!
感动了我整颗
让我感触很深!
很棒的一部电影!
很有意思!
*************************


有人问我:
为什么你那么笨?
那是你的幸福耶!
噢噢~
不是不想争取,
或许还不是时候,
对吧?
往往大家都不是我,
往往只有我懂我自己,
往往就连你也不懂,
往往咱们都不知是何时开始,
往往咱们都不知是何时结束,
往往咱们都不知道会有今天,
往往我会习惯有你的存在,
往往我会自己胡思乱想,
往往我会不懂自己在干嘛,
往往我会失去理智,
往往我会为你疯狂,
往往我会为你滴泪,
往往我会自问自答,
往往我会因为你的信息而笑了,
往往我会看到你的笑容而开心,
往往咱们都付出过真心,
往往咱们会假装什么都不知道,
往往咱们什么都不说出来,
往往咱们都选择沉默,
往往咱们都听到彼此的心,
往往这只是一场漫长的梦,

往往...
这就是 幸福 !




=)
因为是真心过,
要我轻易的放弃,
的确很难.
等到有一天,
我察觉了,
自然会退缩。
我一定会!


但现在,
除了你,我什么都看不到 ! 
听到了吗 ???

2 comments: